Зөвлөгөө, Хөдөлгөөн|(2013-09-10 09:30)

Эрүүл мэндийн зөвлөгөө авах бол LIKE дарж бидэнтэй нэгдээрэй.


Сайхан өгзөгтэй болохыг хүсвэл

assОлонхи бүсгүйчүүд маань өөрийн өгзгөндөө сэтгэл ханамжгүй байдаг. Өөрийн биеийн тал хэсгийг анхааран бэлтгэл хийж байж л өгзөг засал авна гэдгийг ойлгохгүйн улмаас “оройтсон борооны дараа цув нөмрөнө” гээч болохыг санаарай. Алийн болгон татуургатай дотуур өмд өмсөж, нилэмгэр юбкаар халхалж явах билээ дээ. Байгаль дэлхий зарим бүсгүйчүүдэд  сайхан биеийн галбир заяадаг ч цаг хугаацаа өнгөрөхөд сайхан галбир өөрчлөгддөг юм шүү. Өөрийн өгзөгийг сайхан алиман хэлбэрээр нь хадгалья гэж бодож байвал заавал зааланд бэлтгэл хийх, массажанд орох, пластик хагалгаа хийлгэх гэж толгойгоо гашилгаж байхаар миний зөвлөх доорхи дасгалыг гэртээ байнга хийгээд дадахыг хичээгээрэй.

Яагаад заавал дасгал гэж?

Яагаад дасгал хийж галбираа засна гэж ихэнх бүсгүйчүүд асууж магадгүй л дээ. Булчин л бидний биеийн галбирыг засна гэдгийг ойлгоорой. Турж байна гээд жингээ хасч, өөхөн давхаргаа багасгахад өгзөгний булчин үлдэн гэж бодвол буруу ойлголт юм. Яагаад гэвэл булчингийн дээд давхарга өөх хайлснаар жижигхэн л өгзөг үлдэнэ. Та хатуу чанга булчинлаг өгзөгтэй харагдахад  зөвхөн эдгээр дасгалыг хийгээд үзээрэй.

Дасгал 1

ҮНДСЭН БАЙРЛАЛ

ass1

Шалан дээр доош харан нэг өвдгөө нугалж цээжин биендээ наан, нөгөө хөлөө шулуунаар нь байлгана.Дасгалаа хийхдээ шулуун хөлөө дээш өргөж өгзөгийг чангалан, буулгахдаа аль болох удаан булчингаа мэдэрч хийгээрэй. Нуруугаа аль болох хотойлгоно.

Энэ дасгалыг нэг хөлөө хийж дуусаад шууд нөгөө хөлөндөө шилжин үргэлжлүүлэн хийнэ. 3 оролтоор 12-15 давталттайгаар хийцгэнэ үү.

Дасгал 2

ҮНДСЭН БАЙРЛАЛ
Шалан дээр дээш харан хэвтэж хоёр гараа шулуун тавиад, нэг өвдгөө дээш болгож /зургийг хараарай/ нөгөө өвдгөө хагас нугалан таазаа  дээш өргөөрэй. Өгзөгийг чангалан аль болох таазаа дээш болгохыг хичээгээрэй.

Энэ дасгалыг нэг хөлөө хийж дуусаад шууд нөгөө хөлөндөө шилжээрэй.2-3 оролтоор 8-10 давталттайгаар хийнэ.

 Дасгал 3

ҮНДСЭН БАЙРЛАЛ

ass2

Дээрхи дасгалтай адил боловч та нэг өвгөө ээлжлэн тэврэх байдалтайгаар энэхүү дасгалыг хийнэ.

2-3 оролтоор 5-10 давталтаар хийгээрэй.



Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.


22 сэтгэгдэл

  • тонтгор өг.зөг том хөх.тэй хүүхнүүд л сайхан харагддийм до. Хичнээн хөөрхөн байсан ч хавтгай хүүхнүүд зүгээр л хашааны банз

  • manai ohiduud saihan ugzugtei shuu….

  • bi ch muugui ugzugtei l du gehdee l iim ugzugtei bolohiig husdeg hehe

  • ugzuguu uurchilie zaluusaa

  • zalusa ugzuguu uurchiluurei, ohiduda uur yumu uurchlurei

  • mongold saihan ugzug baihgui ee haruudad l baidgiin

  • Жирэмсэн хүн хийж болох уу

  • сайхан зөвөлгөө байна баярлалаа. Мөн өгзөгний дасгалаас гадна төрсний дараа суларч унжсан хөхний дасгал зааж өгөөч. Хөхөө яаж эрүүл аргаар хэвийн хэмжээтэй чанга болгох вэ?

  • Tiimee hohnii dasgal zaaj ogooch torsnii daraa unjsan…..

  • xaxa buun bieii asyydaltai bvsgvichvvd. yadaj naadxaa archlaad yawchwal yaj iij bgad ted chin ayaandaa tsarai ordiin za

  • нас ахиж байгаа эмэгтэйчүүд хийхэд боломжтой хэвлийн булчин чангалах дасгал байна уу

  • үе мөчний өвчтэй хүний үенд ачаалал бага өгөх бие чангалах ямар дасгал байна

  • shan zovolgo bna gehde er ni ymar ch bsan yadag yum be ter ni orond oor um a l orchilchgoo

  • Ue muchnii uvchtei hund yoga ih sain shdee

  • saihan ugzugiig algadaad sexdeh goy shuu :D

  • Zarim yoyotoi humuust hamaagui yom duulgaj bolohgui yom bna l daa.

  • uhaand n uhana ishig svrgeeree unaad vhtsen teneg hvmvvs bs bhiima saihan zowolgoo bichsen bhad yu yu genv

  • zarim neg saataltai humuus bh yumaa harinch uurtuu anhaaral tavij, sh bie galbirtai bh ni busguichuudiin muruudul ter sx bieiig ni teneg yum bicheed bga ta nar bas haraad shulshee goojuuldag bizdee, ter humuus harahiin zaya bhaas hazahiin zaya bhgui l dee …kkkk busguichuudee amjilt

  • yaj shn ugzugtei boloh ve tuslaach

Сэтгэгдэл үлдээх